پنج شنبه 27 بهمن
بعد از صد سال ننوشتن، نوشتن یه کم سخت میشه.
از اوضاع و احوالم بگم:
ورزش مرتب به راهه. قسمت خوبش فعلا اینه. هفته ای بین سه تا 6 روز کلاس ایروبیک رو هر هفته میرم.
اوضاع غذاییم افتضاحه. ظهرا اکثرا نون و پنیر و چیزای اینجوریه. برای همین معمولا شب ها چشم و دلم هر دو گرسنه اس. بد تر از اون اینکه وقت برای آشپزی درست هم نمی ذارم.
وزن نسبتا ثابته. همون وزن اوایل امسال هستم (که این خودش به نظرم خیلی خوبه). یعنی اینکه باید یه 25 تا 30 کیلویی کم کنم!
به هر حال، می دونم که اگه می خوام وزن کم کنم باید براش اولویت قائل بشم.
سعی می کنم مرتب جدول بذارم.
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و هفتم بهمن ۱۳۹۰ ساعت 12:14 توسط صورتی
|